Min dag!

2011-03-25  01:19:45  Allmänt  Kommentarer (0)
Hejsan!

Jag har haft en jättebra födelsedag! Den började dock lite tokigt men allt löste sig tillslut. Allt blev perfekt! :) Det började med middag hemma hos mamma, mousserande vin, hög musik osv :) Jättemysigt! Sen gick vi till värdshuset och drack cider/öl/drinkar/shottar ;) Suuuuperkul! :) Här får ni se lite bilder istället:


Jag idag!

Shottar!

Jag råkade välta ut tre shottar... hmm.. haha

Hih. Jag och mor! ;)

:)

Röd tunga efter alla Bacardi breezer (vattenmelon)!


Nu är jag jäääävligt trött. Imorgon ska jag upp kl 10. Är ju dogwalker så måste ut på promenad! :) Och imorgon kväll blir det ALL IN! :) Puuuss och godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0