R.I.P?

2011-03-16  16:55:48  Allmänt  Kommentarer (2)
MIn telefon startar inte och jag blir tokig!!! Min älskade rosa Sony Ericsson telefon!! Haha. Som tur var hade mamma en telefon som jag kan låna under tiden.. Den är dock väldigt gammal och.. efterbliven.... En Nokia.


Glad att den är rosa iaf ;)

Idag var jag och syster ute med Loka på en promenad. Sen gick vi hem till mamma en stund. Sen åkte vi till Farsta centrum, gick runt lite och sen tog vi bussen hem till Vidja. Nu har vi ätit en sen lunch och nu sitter jag här ;) Nu ska jag in på Facebook och nörda lite, hehe ;) Puss ♥

Kommentarer
Skrivet av: Nat.

Haha jag hade också en sån mobil förut :D

DATUM: 2011-03-16 KLOCKSLAG: 20:02:59
URL: http://nnatty.blogg.se/
Skrivet av: Maria

Hej Jennifer!

Tack för en fin blogg, men jag undrar bara vad som hände med din iphone, gick den sönder för jag funderar på att köpa en själv, är den bra?

DATUM: 2011-03-16 KLOCKSLAG: 21:49:33

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0