Update

2011-03-17  20:19:53  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluuu!

Jag är aptrött, skulle kunna gå och lägga mig redan nu men bara för att jag måste vänta på att pappa ska komma hem så kan jag inte det. Han kommer inte hem förrän kanske 12 inatt.

Idag har jag städat mitt rum så nu ser det helt okej ut där inne. Imorgon har jag inte så mycket planer på dagen. Ska väl ta en sovmorgon om det går, ta en långpromenad med hunden och städa undan lite. Sen vid 5 så tänkte jag åka hem till mamma ett par timmar. Sen antingen vid halv 7 eller halv 9 så ska jag möta en kompis i Farsta strand, sen ska vi åka hem till mig. Dricka lite vin, kolla på film osv. Mys!

På lördag ska jag på arbetsintervju, det ser jag fram emot ;)

Ha en bra kväll ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0