Update

2011-03-23  01:02:51  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluu!

Idag har jag inte gjort så mycket. Jag och mamma var ute på promenad i en timme med Loka, jättehärligt var det! Sen åkte jag till farsta och mötte Natalie. Hon åt på donken och sen åkte vi hem till mig. Vi satt och pratade lite och så, sen åkte hon hem efter ett par timmar.

Imorgon ska jag ut med Loka igen. Hoppas att mamma följer med igen, mycket roligare om man går tillsammans med andra. Förhoppningsvis följer syrran med också ;) Efter det så ska jag och syrran in till stan en snabbis. Sen ska vi till farsta centrum och handla hårfärg till mig, sen hem och färga ;)

SEN blir det lite städning och sånt. Det tråkiga sist ;) Hehe.

Hörs imorgon när jag har tid ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0