Charlie Söderberg

2011-05-04  21:30:40  Allmänt  Kommentarer (0)
Jaha, då har man varit på seminarium med Charlie Söderberg. Var riktigt ointresserad när vi åkte dit och när vi satt i aulan. Men när Charlie hade pratat en halvtimme frågar pappa mig: - Ja vad tycker du då hittills? Jag: - Jääävligt intressant! Då skrattade han. Med tanke på att jag nästan var sur för att det lät så ointressant så var det lite ironiskt att jag tyckte det var så intressant. Haha. Funderar på om man ska gå på nästa seminarium som är i Juni tillochmed, haha. Men vi får se ;)

Är hemma nu iallafall. Sitter och söker lite jobb, kollar facebook, chattar och så. Ska se på tv en stund nu :) ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0