Min helg

2011-05-08  20:50:03  Allmänt  Kommentarer (1)
Tjosan!

Har varit väldigt dåligt med uppdatering i helgen. Har inte haft tillgång till dator så det fick vänta. Lite kortfattat om min helg då.. I fredags tog jag det lugnt, var inne i stan på kvällen ett par timmar. Igår var jag med Bea och gänget, vi var nere vid Kottlasjön och eldade, mys. Idag har jag varit med Natalie i stallet. Red för första gången på flera år, väääldigt intressant. Haha :)

Här får ni se bilder från helgen ♥


Min och Beas middag igår! :)

Ploppy, jag och Bea

Jag och Bea myser ;)

Smilla

Lady

Jag och Lady

Fina Smilla

Kommentarer
Skrivet av: hanna ♥

hur det var i finland kan du läsa om i senaste inlägget! :D

DATUM: 2011-05-09 KLOCKSLAG: 18:05:49
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0