Tidsfördriv!

2011-05-05  16:02:41  Allmänt  Kommentarer (1)
Jag har insett att min senaste kyss var: mysig
Jag pratar: väldigt mycket
Jag tycker om: choklad
Jag avskyr när folk: ljuger
Min bästa vän är: natalie
Min första vän heter: ?
Kärlek är: underbart (oftast)
När jag borstar tänderna: kollar jag mig i spegeln samtidigt
När jag lagar mat: blir det OFTA pasta av något slag
Det sexigaste yrket är: hmm..? 
Det är charmigt när: den där lilla extra omtanken finns
Jag är rädd för: att förlora dom jag älskar
Den värsta känslan är: när man blivit sårad
Den bästa känslan är: lycka
Jag är bäst på: att uppmuntra min familj (läs: mamma och syster!) Hihi.
Jag är sämst på: att ta åt mig komplimanger
Om jag va ett djur skulle jag vara: en katt eller hund
Jag kommer alltid att vara: mig själv
Det finaste som finns är: kärlek och vänskap
I sommar: ska jag sola och äta mycket glass ;)
Sist jag grät var: ett bra tag sen.
Jag kan: skratta
Jag kan inte: vissla
När jag vill tänka går jag: ut
När jag bakar så bakar jag: kladdkaka
Min mobiltelefon är: död
När jag vaknar på morgonen: vill jag somna om
Just nu tänker jag på att: jag vill sola!
Bebisar är: underbara!
Idag har jag: gått en promenad
Ikväll ska jag: umgås med syster
I morgon kommer jag: gå promenad, umgås med syster, sova, jobba
Jag vill verkligen: ha choklad nu!

Kommentarer
Skrivet av: Beatrice

Jag saknar dig

DATUM: 2011-05-05 KLOCKSLAG: 16:28:23
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0