Godmorgon!

2011-11-15  12:06:58  Allmänt  Kommentarer (0)
Sov skitbra inatt! Vaknade dock ett par gånger imorse för att fläkten störde lite, men stände av den andra gången jag vaknade av den. Nu sitter jag i sängen och kollar runt lite på datorn. Nattis sover fortfarande :P Hon ska dock åka om två timmar och då vet jag inte vad jag ska göra. Älsklingen kommer inte hit förrän kanske kl 5. Får se vad jag hittar på.

Har tänkt på en grej faktskt.. Har stor lust att göra en ny blogg. MEN, jag har haft denhär såpass länge att jag inte är redo att bara slänga bort den! Men tycker att mitt namn är så långt o så.. Vill ha nåt med *Jenna* i istället.. Hmm, ska tänka lite mer på saken.

Hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0