Godnatt!

2011-11-13  00:13:04  Allmänt  Kommentarer (1)
Mina helger slutar så tidigt nuförtiden! Idag har jag haft jättekul dock, umgåtts med älsklingen släkt och haft det jättetrevligt :) Men har börjat gå o lägga mig så himla tidigt nuförtiden. Ligger och tänker på vänner som fortfarande är ute på krogen osv. Vill också! Men varför gör jag det inte? Jag vet inte! Måste komma ut lite mer tror jag. Hmm... Men nu ligger älsklingen i sängen och väntar på att jag ska komma dit så vi kan somna tillsammans. Mys det med. Planerna inför morgondagen sprack, fars dag firas inte imorgon utan vi tar det på måndag istället. Pappa fick jobb hela dagen imorgon.. Men vi firar som sagt på måndag istället. Hörs imorgon! Godnatt ♥

Kommentarer
Skrivet av: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ natty

Godnatt min fina vän <3

DATUM: 2011-11-13 KLOCKSLAG: 01:36:58
URL: http://bynatty.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0