1 Oktober 2011

2011-10-01  12:13:03  Allmänt  Kommentarer (1)
Fan va tiden går snabbt. Tyckte det var juni nyss lixom. Men det är bra, för då åker jag snart till Sälen!!! :) På tal om det, brevet från Sälen kom igår och jag vart överlycklig när pappa sträckte fram det till mig. Slet upp det och läste det, kunde inte sluta le. För då kändes det på riktigt. Jag ska flytta till SÄlen om typ 2 månader och ska bo där i ca 4 månader! Woop woop!

Igår jobbade jag 10-19, roligare denna gång faktiskt ;) Fick skjuts till Trångsund av fina Sanna och Johanna. Sen gick jag hem till mamma och bytte om och sen gick jag till värdsan. Drack några cider med mamma och Tommi och åt pizza. Sen fick jag reda på att Mio hade haft två anfall så jag kände att jag behövde åka hem och vara med honom. Min underbara pojkvän ville följa med mig hem så vi möttes upp i Farsta strand och tog 11 bussen hem till Vidja. KOllade på film och somnade nästan direkt. Mio hann dock få ytterligare ett anfall innan vi somnade och även ett tidigt imorse :( (Denhär gången filmade vi det)..STackare bebis!

Simon ligger fortfarande i sängen så jag passar på att kolla lite på datan. Han kommer väl in närsomhelst och då ska vi ta något att käka. Vet inte vad vi ska hitta på idag, han åkte inte hem förrän ikväll så vi kanske tar en långpromenad med Mio i det fina vädret :) Sen får vi se.

Hörs ikväll. Ha en bra dag

Kommentarer
Skrivet av: Raisa

- Det är bra här med :D

Vad gör du ? ^^ Kram!

DATUM: 2011-10-02 KLOCKSLAG: 10:56:33
URL: http://tjokung.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0