♥ Du och jag ♥

2011-10-04  16:09:40  Allmänt  Kommentarer (1)
Du är den finaste killen jag någonsin lärt känna. Redan efter våran första dejt så kände jag att jag ville vara med dig. Men jag trodde du bara ville vara vän med mig så jag trodde inte alls att vi skulle vara där vi är idag. Men det visade sig att du kände exakt likadant som mig men visade det inte riktigt förrän andra och tredje dejten. Sen kom dagen då vi blev en. Dagen då du fyllde 20 år blev du äntligen min pojkvän och jag din flickvän. Nu har vi varit tillsammans i över 3 månader och vi har hunnit med så otroligt mycket tillsammans. Känner fortfarande dendär pirrande känslan i magen varje gång vi ses, kan inte sluta le när du går mot mig. Och jag tänker: han är min och jag är hans. Du och jag ♥

 


Kommentarer
Skrivet av: bella

härligt och höra :) har du haft en bra dag då? kram bella:)

DATUM: 2011-10-05 KLOCKSLAG: 01:54:07
URL: http://belladavis.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0