Fredag

2011-10-07  11:57:17  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluuu!

Idag hade jag inga planer så istället för att sitta vid datan och tvn hela dagen så började jag med att gå upp kl 8 imorse. Älsklingen åkte till jobbet vid 10 så vi åt frukost tillsammans, jag satte på en maskin tvätt och sen låg vi i sängen och myste lite innan han gick till bussen.

Har hängt upp tvätten, satte på filmen "Jag saknar dig", bölade som satan en stund, fortsatte kolla, stängde av, lugnade mig lite och nu ska jag sätta på den igen.. Usch vilken jobbig film. För er som sett den eller vet vad den handlar om vet vad jag pratar om. Själv har jag en syster som jag står väldigt nära, därför det är så jobbgit att se denhär filmen..

Ikväll kommer älsklingen hit igen, då ska vi ha fredagsmys :) Film och kanske lite chips. Har precis satt igång tvättmaskinen igen så nu ska jag se klart filmen och sen är det väl dags att hänga upp tvätten.

Hörs senare

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0