Söndag

2011-10-16  16:06:01  Allmänt  Kommentarer (0)
Tjosan!

Har försökt blogga från telefonen men dom inläggen har tydligen inte kommit upp.. Suck. I fredags gick jag ut med Simon och hans polare. Vi hamnade på Tommys grill o bar som ligger i Åkersberga. Riktigt trevligt hade vi. Satt där i typ 3 timmar och drack lite och snackade.
Igår var jag och älsklingen på Trångsunds värdshus och åt middag, skitgott! Satt även där en stund med mamma, tommi, syster, moster och några till. Mys! Sen åkte vi hem till Vidja och hade det mysigt framför en film. Idag har vi bara varit hemma och tagit det lugnt, kollat på en film, tagit en promenad med hunden osv. Vet inte vad vi ska hitta på ikväll men det lär bli att se en film iallafall! Hörs imorgon ♥

Invigde mina UGGs idag, fick dom av min fina syster! Vet dock inte varför hon gav bort dom till mig men jag tackade iallafall inte nej!! :) Passar perfekt till Sälen sen! :)

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0