sjukhus + veterinär

2011-09-10  17:31:28  Allmänt  Kommentarer (1)
Gårdagen blev inte alls som jag hade tänkt mig. Först ringde Simons syster och sa att Mio hade fått ett krampanfall och att dom inte visste vad dom skulle göra. Sen ringde en kompis till mig och bad mig följa med till Danderyds sjukhus, han ville kolla sina öron. Han hade jätteont. Men när vi väl var där så fick vi inte komma in, efter väntetid på 1,5 timme. Sen åkte jag hem till älsklingen och min lilla Mio. När jag satt på tåget påväg dit så hade han fått ett till anfall :( Morgonen därpå (imorse alltså) så vaknade jag av att Simons mamma skrek att han fick ytterligare ett anfall. Slutade med att jag åkte till veterinären och dom sa att det kan vara livshotande men att dom inte vet mer just nu, dom skulle ta blodprov och urinprov. Dom ville behålla honom över natten så nu är han där :( Är så orolig! :( Ikväll ska vi fira Simons syster som fyller år på tisdag. Lite släkt till dom kommer hit och äter middag och så. Blir nog trevligt! Uppdaterar när jag har tid igen. Ha en bra lördagskväll ♥ Ps. Imorgon åker jag till Örebro för intervju angående Sälen, hoppas att det går bra!!

Kommentarer
Skrivet av: Nat.

nej lilla plutten :( hur mår han nu?

DATUM: 2011-09-12 KLOCKSLAG: 00:13:40
URL: http://nnatty.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0