Lunchat!

2012-04-01  16:45:41  Allmänt  Kommentarer (2)
Tjosan! Kom precis hem. Har lunchat med Sofia, Elin och Ebba. Efter det så gick vi till torggallerian och kollade runt lite. Tänkte köpa sandaler men dom var slut i min storlek, typiskt. Köpte ett enkelt skal till min telefon bara. Sen handlade vi lite mat o sånt. Nu sitter jag hemma i soffan och chillar lite. Ska strax börja göra iordning mig. Vi ska ju till Högis och köra skoter! Ska bli kul :D Får se om jag bloggar när jag kommer hem, ska kanske till Experium ikväll med några. Men tvivlar på det, för jag börjar 09.00 imorgon, i disken. Ha en bra kväll ! :)

Kommentarer
Skrivet av: Mia Ekander

Tack för titten!

(Hittade hit eftersom jag "prenumererar" på allt som skrivs om ord som handlar om skor...)

glad påsk!

DATUM: 2012-04-02 KLOCKSLAG: 15:59:52
URL: http://www.jobi.se
Skrivet av: [photo] by natty.

Visst liknar videon nästan lite den vi filmade i södertälje när dörrarna bara blåste upp? :D

DATUM: 2012-04-02 KLOCKSLAG: 19:49:36
URL: http://bynatty.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0