Sjuk?

2012-04-28  20:49:59  Allmänt  Kommentarer (0)
FAN! Jag hade planer på att gå ut ikväll men efter några glas vin så mådde jag helt plötsligt mycket sämre än innan. Har haft lite ont i halsen hela dagen men efter vinet så blev det mycket värre. Ont i halsen, magen, hela kroppen, febrig och hängig :( Inte kul! Så nu ska väl jag bädda ner mig i älsklingens säng och se på film. Inte så kul med tanke på att vi har gäster här ikväll, Simons lillebror konfirmerades idag nämligen.. Igår var jag ju hemma hos Linnea. Vi hade det riktigt mysigt. Åt godis, pratade en massa, kollade på film och så. Det måste vi göra om snart! Nä nu ska jag se på film. Hörs imorgon <3

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0