1 månad - 20 bilder

2012-12-22  18:47:21    Kommentarer (0)
Hej! Rätt så mycket som har hänt här sen sist jag skrev. Jättemånga roliga utbildningar har vi haft och även kickoff :) Riktigt kul har det varit. Och rätt så mycket festande. Nu är det dock slut på det, för stunden. För nu över jul och nyår så blir det sjukt mycket jobb! Jobbar på julafton 15.00-00.00.. Känns inte sådär jättebra med tanke på att Simons familj är här och ska fira jul med oss. Men men :( Saknar min familj sjukt mycket faktiskt. Har varit här i över en månad och saknar dom redan. Ska va här i 4 månader till lixom.. Känns inte så bra men det känns väl bättre så fort jag börjar jobba mer! Då "hinner" jag inte tänka så mycket på det. Här får ni se lite bilder från denhär månaden! :)

Mys i stugan

Skidoutfit
Utsikt från ett café

Snygga baren på Wärsan

Utsikten från mitt jobb!

Julbak

Viktor, jag och älsklingen på Harrys

Jag

Viktor och jag var trötta efter några dagars festande ;)

Gustavbacken

Påväg ner från jobbet 

Jag i älsklingen onepiece

Jag

Lussemys i stugan med grannarna

Jag på jobbet!

Jag i min nya mössa! Köpte den idag i Torggallerian på Sälfjällstorget :) Passade på att ta en fika med Anna (grannen).

Firade 1,5 år med älsklingen igår :) Åt middag på Majkens. Sjukt god högrev!

Drinkutbildning

Jag igår innan middagen :)

Adventsmys!

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0