Mys i stugan!

2012-02-02  15:56:24  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluuuu! Har varit ledig i två dagar nu och fan va skönt det är! ;) I tisdags var jag ute på Harrys med en gäst som jag hade serverat samma kväll, vi hade jättekul! Ida heter hon och hon bor i Västerås. Vi lär ju höras igen :) Igår var jag ledig men då blev det ytterligare en utgång, dock helt värdelös. Orkar inte skriva allt men vi hamnade i Tandådalen och var där i ungefär en timme, sen åkte vi hem. Idag är jag ledig igen, Simon också. Så vi ligger i soffan och tar det lugnt. Imorgon och på lördag så jobbar jag långpanna och på söndag blir det ett 7 timmars pass.. Sen är jag ledig i hela FYRA dagar och då åker jag hem till Stockholm och hälsar på. Ska bli så kul :D Nä, nu ska jag stänga av datorn och se på tv med min älskling. Har köpt lite gott till ikväll, ska se film o bara mysa :) Ha det bra! <3
Min o älsklingens ringar :) Random bild men ville ju inte lämna det blankt! ;)

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0