Sista kvällen hemma.

2012-02-08  21:07:29  Allmänt  Kommentarer (1)
Hemma hos mamma igen efter en middag på värdshuset. Det var jag, syster, mamma, styvpappa, moster och lillkusinen! :) Kul att träffa dom igen efter dessa två månader som jag har varit borta. Imorgon åker jag tillbaka till Sälen och då blir det, förhoppningsvis, ytterligare två månader med jobb och nya människor! Om en stund ska jag, mamma och Tommi se på film. Vet inte vilken än, men om den är tråkig så lägger jag mig i sängen och ser på en egen ;) Åker tidigt imorgon så jag ska försöka mobilblogga under dagen. Ha det bra 

Kommentarer
Skrivet av: Tiio Söderlind

Tidigt va?? ;) KL11 är inte tidigt :*

DATUM: 2012-02-08 KLOCKSLAG: 22:19:34

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0