Söndag!

2012-02-26  20:32:02  Allmänt  Kommentarer (0)
Tjosan! Idag jobbade jag från kl 10.00 till 18.30 ungefär. Mitt första pass i baren gick jättebra. Det tyckte även Ebba som jag jobbade med ;) Inga strul, även om det var huuuur mycket som helst, HELA dagen! Helt sjukt va människor! Så brukar det inte va på söndagar. Märks att det är lov nu.. Jaja, det var kul iallafall! :) Liften hade slutat gå så vi fick gå ner när vi hade slutat.. Men jag rullade istället, en bit... Inte meningen dock, men det gick lite snett till där. Haha! Imorgon börjar jag 11.00 och slutar 18.00. Sen är det fest! Ska bli så himla kul! En kollega fyller år och FAN va vi ska fira!!! ;) Ska hoppa in i duschen nu och sen kolla på när grabbarna spelar tv-spel....... Inte så kul men är man enda tjejen i stugan så har man ingen talan ;) Puss!
Min kärlek och jag! :)
Snögubben!
Snögubben och Toppstugan! ;)

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0