Bilder!

2012-01-29  15:41:42  Allmänt  Kommentarer (0)
Tjosan! Idag är jag ledig så jag tar det lugnt hemma i stugan :) Har pratat med mamma i telefonen angående hemresan, längtar :D Nu ska jag nörda mig lite på Facebook. Men innan det så ska jag lägga upp några bilder från de senaste veckorna här i Lindvallen. Enjoy! :)
Jag och Sofia degar i soffan
Hmm?
Snögubben - Uppdukat inför fondueafton!
Sabine sorterar bestick :P
Elin och Sofia i baren
Åke är påväg ut med buffén inför fonduen
Jag påväg till jobbet. Förstora goggles? Nej då..
Påväg till Harrys. Den bjuder jag på :P
@ Harrys. Martin, Calle och någon :P
Mördarbacken, påväg hem från Harrys.. AJ.

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0