Fredag

2012-01-06  09:06:13  Allmänt  Kommentarer (0)
Tjosan! Hade ingen lust att blogga igår, var ledig från jobbet så var bara hemma och tog det lugnt hela dagen. Igår när jag o Simon skulle gå och lägga oss så ringde pappa o frågade om jag hade sett mmsen som han hade skickat. Det hade jag inte. Så jag satte på högtalaren så jag kunde kolla samtidigt som jag pratade med honom. Då var det en bild på en skylt som det stod Lindvallen på! Precis när jag såg det så knackade det på dörren. Klädde på mig fort som fan, la på luren och öppnade dörren. Där stod pappa och Pernilla! Haha, fan va chockad jag blev. Pappa kör ju turistbuss o han körde ett gäng hit igår, dom stannar tills på söndag! :) KUL! :) Inatt vaknade jag när en utav våra roomies kom hem, det var vid 5. Hade feber då och hade ont i hela kroppen. Kunde inte somna om på hur länge som helst. Andra gången vaknade jag när Simon gick till jobbet, tror det var vid 7. Hade fortfarande feber o lika ont. Nu vaknade jag igen och har fortfarande samma skit :( Men ska gå till jobbet ändå o testa! Har tagit en Ipren så jag hoppas att det lägger sig. Långpanna idag ju, 11.30-00.00. Önska mig lycka till! <3

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0