Update från Lindvallen!

2012-01-28  19:31:32  Allmänt  Kommentarer (0)
Halloj!

För en gångs skull sitter jag vid en datorn!! Wohoo!

Jobbade lunch idag och återigen hade vi afterski och satan vilket drag det var! Skitkul var det :) Behövde inte jobba ikväll då det var så få gäster och många servitriser inne ;) Så nu ligger jag och älsklingen i soffan. Ska kolla på AFV snart ;) Americas funniest videos! :)

Imorgon är jag ledig. Planerar att bara ligga i soffan och ta det lugnt. Tror att jag behöver det nu. Är helt slut i mina armar efter all mat jag har burit ut och all dryck! Helt sjukt hur mycket det har varit!

Har precis bokat biljett hem också. Den 6e februari åker jag hem och hälsar på :) Åker hit igen den 9e, så det blir inte så länge.

Ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0