:)

2012-03-05  20:27:18  Allmänt  Kommentarer (1)

Tjosan!

Var ute o käkade med kollegorna igår, riktigt trevligt var det och maten var jättegod! Vi åt på Gustav Grill & Bar som ligger på Gustavtorget här i Lindvallen :) Idag skulle jag har stått i grillen eller i baren men så blev det inte. Jag städade en massa rum och källaren i restaurangen. Väldigt kul... Not! :P

Imorgon ska jag ta Sabines lunchpass för att hon inte mådde så bra idag. Och sen så ska jag jobba fondue efter det så imorgon blir det långpanna! Blir bra med timmar denhär veckan iallafall. Har redan jobbat över 35 timmar på fyra dagar. Rätt bra.

Killarna sitter bredvid mig här i soffan och spelar Tekken.... Så jag underhåller mig själv här med hög musik o hörlurarna medan jag läser bloggar o kollar runt lite på FB ;)

Pratade med mamma idag och sen dess så har jag känt lite hemlängtan :P Men just nu så sitter jag o tänker lite på hur lycklig jag egentligen är här. Jag har verkligen allt. Har tur med att få bo med världens finaste pojkvän och jag har världens bästa jobb. Trivs så himla bra. Kommer verkligen sakna Gubben sen när jag åker hem till Sthlm :( Hoppas på att få åka tillbaka nästa säsong faktiskt.

Nu blev det en hel del att läsa för er ;) Hoppas ni orkar! ;) Ha det bra <3


Sofia (granne och kollega) och jag :P


Kommentarer
Skrivet av: Beatrice

När flyttar du hem igen ? :)

DATUM: 2012-03-05 KLOCKSLAG: 20:37:59
URL: http://nattstad.se/themostshiningstar

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0