Godmorgon!

2012-03-23  10:13:24  Allmänt  Kommentarer (3)
Strålande sol här i Sälen och det är ca 8 plus grader! Härligt! Äntligen kan jag använda mina nya ray bans :) Idag jobbar jag långpanna, 11.15-00.00 står det på schemat. Och imorgon fyller jag 21 år! Får se om jag ska jobba långpanna imorgon med. Om vi har turen att både jag och Simon får vara lediga imorgon kväll så ska vi förmodligen gå och bowla eller hitta på nåt annat kul! :) Vi åker hem till Stockholm om ca en månad, kan bli tidigare än så tillochmed. Beror helt på snön här.. Men den smälter ju mer och mer för varje dag som går :( Ser dock fram emot att komma hem igen :)

På tal om något helt annat. Jag och Elin stod i baren igår och hade ett litet snack. Hon sa att hon beundrar fok som jag och Rille tex. Hon förstår inte hur vi kan vara glada hela tiden. Även om vi har idioter till gäster ibland. Haha! Elin nekade en gäst igår för att han var för berusad, men han lyssnade inte på henne. Så hon sa: Jenna, kan du ta hand om honom? Visst, sa jag. Och lika glad som alltid förklarade jag för honom att vi inte kunde servera mer öl till honom. Han blev förbannad men jag stod där med ett leende på läpparna tills han gick sin väg. Elin förstod inte hur jag kunde va så glad.. Men sån är jag.. GLAD TJEJ!! :D

Nä nu måste jag borsta håret och borsta tänderna. Sen är jag redo att gå till jobbet. Ha det bra <3


Saknar sommaren lite grann faktiskt ;)

Kommentarer
Skrivet av: sussi

Det e min tjej det haha..puss puss...btw du e jättefin i håret gumman..

DATUM: 2012-03-23 KLOCKSLAG: 11:33:20
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/
Skrivet av: [photo] by natty.

Haha jobbigt! Hoppas du får vara ledig i morgon på din dag! :)

DATUM: 2012-03-23 KLOCKSLAG: 18:23:33
URL: http://bynatty.blogg.se/
Skrivet av: [photo] by natty.

och btw, nu kan vi ju käka på värdsan tillsammans ;) jag ska ju jobba nästa lördag så jag är nog välkommen igen ;) hahahahha

DATUM: 2012-03-23 KLOCKSLAG: 18:24:03
URL: http://bynatty.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0