Grillfest!

2012-03-27  10:35:08  Allmänt  Kommentarer (1)

Hej!

Igår var vi på grill/badtunnefest! Vi hade det supermysigt. När vi kom dit så satt alla runt ett bord och en liten eld fanns bakom som höll värmen uppe ;) Dejo satt och spelade gitarr och alla sjöng. Hur mysigt som helst! Sen hoppade alla i tunnan förutom jag, Simon och två till. Det var fullt! Vi tog taxi hem sen och somnade på en gång när vi la oss i sängen!

Idag ska jag jobba 11.30-00.00. Skulle egentligen ha jobbar från 09.00 men Sofia tog dom två första timmarna istället ;) Snällt!

Igår berättade jag för min syster vad överraskningen var och hon blev jätteglad!! :) Imorgon är jag ledig och då tänkte jag skriva vad vi ska göra! :)

Hörs imorgon! <3

Bilden: väldigt gammal bild på mig och syster ;)


Kommentarer
Skrivet av: [photo] by natty.

Ja visst är dom söta? :D

DATUM: 2012-03-28 KLOCKSLAG: 00:00:46
URL: http://bynatty.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0