Tisdag

2012-03-20  12:56:02  Allmänt  Kommentarer (0)
Hej!

Idag börjar jag inte förrän 16.00. Fick sova ut iallafall men vaknade rätt tidigt. Men men. Har tagit det lugnt hela förmiddagen och är redan kvar för att gå till jobbet. Har duschat, sminkat mig och ätit. Sitter och lyssnar på musik nu och läser lite bloggar.

Har sjukt ont i hela kroppen. Vet inte om det är för det lilla brädåkandet igår eller om det är något annat. Knäna har jag ont i för igår men nacken och armarna vet jag inte riktigt varför. Sjukt jobbigt iallafall att servera när man har så ont :( Hoppas att det går bra ikväll på fonduen iallafall!

Ska ta bussen till jobbet som går om 1 timme och 40 minuter. Vet inte vad jag ska göra tills dess. Bara chilla, i guess.

Ha det bra! <3


Jag igårkväll

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0