Torsdag förmiddag!

2012-03-29  13:28:43  Allmänt  Kommentarer (0)

Nu ska jag berätta om min roliga (NOT!!) förmiddag! Jag vaknade av ett sms från min chef, han skrev att det var storm uppe på toppen och att jag inte behövde jobba. Skönt tänkte jag, men trist. Somnade om. Vaknade igen av att Rille ringde och sa att jag skulle springa iväg till cafét för att jobba extra. Dom satt i skiten. Upp och hoppa, klädde på mig arbetskläderna, hoppade in i Adelinns bil tillsammans med Maja som också skulle jobba på cafét. (Hade fortfarande kuddavtryck i ansiktet och mitt hår såg ut som F A N!) När vi kom dit så sa dom: ni behöver inte jobba, nu är det lugnt.

Precis då ringde chefen och sa samma sak. Men eftersom att vi redan var där så sa han: ät lunch på wärdshuset och åk hem sen. Då gjorde vi det. Men eftersom att Maja sen skulle till Gustavs och träffa nårga så tog jag taxi hem.

När jag kom hem så ställde jag mig och diskade all disk. Sen skulle jag dammsuga men då märkte jag att den var trasig. Dammsög så gott jag kunde, och nu ser det lite bättre ut nu. Nu ska jag lägga mig i soffan och glo på tv och njuta av min lediga dag. Tack och hej!


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0