Trött!

2012-03-02  00:29:32  Allmänt  Kommentarer (0)

Tjosan!

Dom behövde mig igår på fonduen så jag har inte varit ledig sen förra onsdagen om jag minns rätt. Kommer inte vara ledig förrän nästa söndag, det är najs ;) Ska dock stå i grillen nåndag nästa vecka men är det dåligt väder så ska jag antingen vara ledig eller så ska jag städa förråd o sånt i restaurangen. Vi får väl se! :)

Jobbade fondue ikväll igen och det ska jag även göra imorgon o på lördag! Det är kul! :) Stockholm har sportlov just nu så 95% av alla gäster är stockholmare, känns bra, för då pratar jag alltid om Stockholm med dom :P Men det får mig såklart att sakna alla där hemma också :( Men inte så långt kvar nu!

Ska snart sova för imorgon jobbar jag långpanna. 11.00-23.00 typ. Så godnatt <3


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0