Länge sen!

2013-03-16  12:16:00    Kommentarer (0)
Halloj! Nu har det gått mer än en månad sen jag skrev sist. Men men, det händer inte så mycket som jag kan skriva om. Jag jobbar, festar, sover.. haha. I princip det enda jag gör här i SÄlen. Har även varit hemma i Stockholm och hälsat på för nån vecka sen, vilket var underbart! Riktigt kul hade jag! :) Tänkte som vanligt bjuda på en massa bilder som jag har tagit de senaste veckorna. Enjoy!

Klippte lugg för två dagar sen :)
Fin morgon i Lindvallen 

Åt lunch på Majkens för ett par dagar sen

Jobbet! Snögubben :)

Afterski på Wärdshuset!

Överraskningsfest för bästa Johanna :)

Hemma i Stockholm : var ute och festade 3 av 4 dagar ;) haha

Hemma i Stockholm : hälsade på valparna!

Hemma i Stockholm : åt god lunch med Nicole och Lina!

Hemma i Stockholm : inne i stan!

Hemma i Stockholm : shoppade ;)

Hemma i Stockholm : köpte en iPad :) love it!


BAck in Sälen! Festande..

 
och ännu mer festande. 
 
Tack och hej! Hörs snart igen! :)

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0