...

2008-08-30  20:46:20  Allmänt  Kommentarer (1)
När jag vaknade imorse kände jag att denhär dagen skulle bli bra och väldigt lyckad. Vi skulle ju till vegabaren och kolla in massa skönheter, snygga bilar alltså, och det gjorde vi också. Men på vägen dit hände något som fick mig att bli helt deprimerad och stum resten av dagen.. Jag hade messat med min mamma och plötsligt skrev hon att våran hund hade dött igår.. Jag blev helt chockad och tårarna började rinna på mig. Kändes som en del av mitt hjärta gick sönder, att det slets i bitar lixom.
Min lilla bebis, våran lilla bäsen var borta :'(
Hans personlighet var så vacker, han var en underbar hund.
Han kommer alltid att finnas i mitt hjärta!

Älskar dig, bäsen ! <333


Kommentarer
Skrivet av: Natalie

Älskade Victor, vila i frid <3

DATUM: 2008-09-01 KLOCKSLAG: 21:16:04
URL: http://natalienilsson.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0