Inlägg 5 - Min(a) bästa vän(ner)

2010-12-20  01:24:46  Lista  Kommentarer (0)
Hm, denhär är svår. Har några st som jag känner att "dom är mina bästa vänner". Även om dom själva inte ens vet om det. Men det är det jag känner.

Linnea. En jättefin tjej på 18 år, bor i Väsby. Henne lärde jag känna via min bror, dom dejtade ;) Vi har kommit varandra jättenära, vi kan prata om ALLT, verkligen, haha. Hon finns där för mig och jag finns där för henne. Vi hade en period då vi var med varandra jättemycket, vi hade hur kul som helst. Redan många minnen tillsammans! Saknar det. Hoppas att vi hittar tillbaka dit! Du är grym, tjejen.


Sen har vi Nicole, min syster. Efter alla dessa år tillsammans så finns det ingen som känner mig bättre än henne. Vi kan också prata om allt. Vi ställer upp för varandra. Vi tjaffsar en hel del men hittar alltid tillbaka till varandra. Vi har skrattat så tårarna har runnit, vi har gråtit tillsammans, vi har gått igenom en hel del jobbiga saker tillsammans, vi har klarat allt, tillsammans. Och så kommer det alltid vara. Hon och jag! Saknar dig.


Natalie. Oj jag vet inte vart jag ska börja. Vi har väl känt varandra i 10 år nånting. Det har inte alltid varit så tajta däremot, tror att det började nånstans i 5an då vi kom riktigt nära varandra. Sen gick vi i högstadiet tillsammans och hela gymnasitiden. Och herregud va mycket vi har varit med om. Går inte att rabbla upp allt. Allt från killar, skvaller, mera killar, fester, bråk, återföreningar osv osv. Listan är lång. Jag hoppas att våran vänskap aldrig förstörs. Hur många misstag vi än råkar göra så hoppas jag att vi hittar tillbaka till varandra. För jag älskar dig, vännen.


♥♥♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0