Söndag

2010-09-05  15:29:01  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluu.

Igår hade jag en liten filmkväll med mig själv. Men runt 11 tröttnade jag på att vara själv så istället hoppade jag in i duschen, sminkade mig lite snabbt och sen gick jag till värdshuset. Några vänner var där och firade en annan vän till mig, så jag var där en stund med dom, sen gick jag hem och kollade på några avsnitt av True blood som jag inte hunnit kolla på innan.

Om ca en halvtimme ska jag gå till tåget. Ska till Västerhaninge och kolla på älsklingens fotbollsmatch. Sen ska jag nog hem till pappa. Imorgon är det jobb på kontoret som gäller, så jag ska upp tidigt, jobbigt :( Men men.

Måste fixa mig nu, hörs kanske ikväll. Lyssna på min favoritlåt så länge ;)


Jay Sean - War. Så jäkla bra

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0