<3

2011-07-20  18:55:06  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluuuu!

Idag var jag med älsklingen fram till kl 3. Då var han tvungen att åka hem, klippa sig, fixa inför morgondagen. Imorgon har vi nämnligen varit tillsammans i 1 månad, aaw. Haha ;) Han har tydligen en överraskning, spännande! Så imorgon vid 2-3 så ska jag få skjuts till älsklingen av en killkompis som bor inärheten :)

När älsklingen åkte hem idag så hoppade jag in i duschen och precis när jag klätt på mig så kom lilla Morten och hälsade på ;) Han som ska skjutsa mig imorgon! Snackade lite bara och han ville komma förbi och säga hej. Trevlans!

Har precis tränat lite så nu ska jag duscha! Sen blir det middag och en promenad efter det! Hörs ikväll


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0