Mitt nya rum.

2012-08-21  01:12:28  Allmänt  Kommentarer (0)
Tjosan!

Klockan är riktigt mycket nu så jag ska försöka fatta mig kort. Ska nämligen jobba imorgon men har inte kunnat somna.. Men nu så måste jag tvinga mig själv!

Tänkte bara visa lite snabbt några små detaljer som jag har fixat i mitt nya rum :) Som dock ännu inte är klart. Har inte börjat flytta in, för jag håller på att måla och fixa! Men så fort jag får en dag ledigt från jobbet så ska jag försöka hinna fixa klart!

Var på Ikea igår med älsklingen och köpte lite småsaker som är bra att ha :)


Hyllor som jag borrade upp på väggen, valde att ha lite skor där!

Ett gulligt blockljus! (ÄLSKAR LJUS!)

Fina små tavlor!

Ljushållare och mera ljus!

En liten lampa.

En papperskorg

Tvättkorg

Och det som jag är mest nöjd med.. HYlla med ljus! Och hylla med bildramar! Självklart jag ska sätta i mina egn bilder där :) Sen har jag köpt ännu mer som jag dock inte har tagit fram än. Som matta, säng, mer ljus och sånt! Ska även köpa en soffa snart :) Så fort jag får hjälp med att hämta den! :)

Nä NU måste jag sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0