utgång!

2012-08-03  16:52:48  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluuu! Måste skriva detta lite snabbt nu innan jag ska börja fixa mig. Ledig idag och imorgon, därför blir det utgång idag :) Min vän Fanny fyller år nästa vecka och det ska vi fira idag! Ska börja fixa mig om en stund, sen ska jag gå upp till Emelie och föra lite, fixa mig lite till osv. Sen ska vi åka hem till Fanny! Och sen ska alla ut men får se om jag följer med. Ska bli jättekul att få träffa tjejerna igen, jättelänge sen nu! :) Puss på er, ha en bra kväll!
Jag just nu. Osminkad, mjukisklädd och inbakad fläta. Får se om jag hinner lägga upp bild på hur jag ska gå klädd ikväll :) Annars kommer det nog bild på Instagram! Där heter jag typjennifer.

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0