Planer!

2012-06-09  10:34:54  Allmänt  Kommentarer (2)

Godmorgon!

Har sovit superbra inatt bredvid min älskling :) Vaknade dock vid halv 5 och var pigg?! Men som tur var så somnade jag om efter typ 10 minuter. Gick upp vid 10, tog ut hunden på tomten och gav honom och katten mat. Sitter i fotöljen nu och lyssnar på musik :)

Eftersom att det regnar just nu och förmodligen hela dagen så vet jag inte om vi har sån stor lust att dra till tivolit i Södertälje, så vi får se om vi hittar på något annat istället.

Jag och älsklingen har börjat prata rätt mycket om Sälen igen och vi längtar verkligen tills vi åker upp igen! Vi kom ju nästan hem precis :P Men det var sååå kul att jobba där så självklart ska vi dit igen! :) OCH, vi har planer på att åka på ytterligare en utomlandsresa, men direkt efter Sälen! Hur najs skulle inte det va?! :) Får se vart vi åker denhär gången :)

Ha en bra dag! :)


Kommentarer
Skrivet av: Beatrice

JAG VILL OXÅ åka utomlands.. :(



Nu har jag en tävling på bloggen om att vinna valfritt smycke i sammarbete med angelicashop.se så gå in och anmäl er :)

http://www.nattstad.se/themostshiningstar?id=3307228

DATUM: 2012-06-10 KLOCKSLAG: 09:49:57
URL: http://nattstad.se/themostshiningstar
Skrivet av: Beatrice

Ska jag åka själv då eller ?? :(

DATUM: 2012-06-10 KLOCKSLAG: 19:29:35
URL: http://nattstad.se/themostshiningstar

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0