Update

2012-06-07  19:02:34  Allmänt  Kommentarer (0)
Hej!

Har inte bloggat på tre dagar nu, fail! Men tyvärr så ser mina dagar så otroligt tråkiga ut just nu! Haha. Tragiskt det låter. Men men.

Igår var det ju Sveriges nationaldag, det firades med party dagen innan. Hos en granne här i Vidja. Var där med syrran. Hade jättekul :)

Nu i helgen så har jag fullt upp! Imorgon tar min kusin examen så ska hem till henne och fira :) Och på lördag så ska jag KANSKE på vernissage med syster, om vi orkar. Annars vet jag inte vad vi ska hitta på! Kanske drar till Södertälje en sväng i helgen också och kollar in tivolit dom har där just nu :P

Och sen i början på nästa vecka så ska jag provjobba. Och på torsdag så ska jag kanske åka studentflak! Yaaaay! Med en killkompis här ifrån Vidja! :)

Det var allt! Tack hej!

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0