2012-12-12

Hej! Idag har jag och Johanna varit på Experium och badat och bastat i saunavärlden. Helt underbart var det! Vi började med att bada lite, åkte den gula rutschkanan med ringar, simmande några längder, badade i utomhusbadet, (vilket var SJUKT skönt).. Sen gick vi upp till saunavärlden och bastade i tre olika :) Imorgon ska jag dra med mig grabbarna dit! :) Nu sitter vi hemma i stugan och tar det lugnt. Kl 18 ska vi dra och gymma, hela gänget :) Har dock jätteont i mina armar från igår men idag ska jag träna ben, så det kommer nog gå bra ändå :) Ikväll ska vi förhoppningsvis baka pepparkakor och ha filmmys! Ha det bra så hörs vi snart igen :) Puss!

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0