00.19

2008-12-22  00:27:24  Allmänt  Kommentarer (0)

Tjosan!

Idag var ju jag och älsklingen i Barkarby för att handla julklappar. För mig blev det bara 3 julklappar (än så länge), en till mamma, en till Jonas mamma och en till min syster. Imorgon ska jag förhoppningsvis köpa fler, annars blir det av på tisdag. Har ju faktiskt några klappar kvar att köpa. Brorsan, småsyskonen, pappa + sambo, storesyster, Jonas och en hemlig (A)

När vi var klara i Barkarby så åkte vi hem igen, åt middag och packade våra väskor. (kommer ju inte dit igen förän den 25:e). Sen tog vi bilen hem till min mamma, jag gav henne julklappen och 3 st nötkräm (hon älskar dom så jag köpte med mig lite. hehe), sen åkte vi vidare till Jonas pappa.

Så nu sitter jag här, alla sover förutom jag och Jonas, men vi ska nog sova snart. Jag tyckte att jag kunde slänga in ett litet inlägg här innan jag gick och la mig
;)

Imorgon ska jag senast gå upp kl 11, har en buss att passa, ska hem till pappa och baka med småsyskonen. Sen ska jag tillbaka hit och sova över här igen. Uppdaterar hemma hos pappa förhoppningsvis och bjuder kanske på någon bild?! ;) Ska försöka iallafall.  Aja, nu ska jag se på tv en stund, sen ska jag försöka sova.

Puss på er ♥


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0