19.40

2008-12-08  19:50:04  Allmänt  Kommentarer (0)

Tjosan bloggen!

Efter skolan så åkte jag som sagt hem till pappa. Han och jag satt vid matbordet och fikade och pratade lite, medan Nina och Nicole åkte till Farsta Centrum och tog en fika där ;) Innan dom kom hem så hann vi fixa med all utebelysning och fixa lite i mitt rum. Jag skrev ju i förra inlägget att OM jag tog bilder så skulle jag lägga upp dom. Jag tog bilder, drygt 90 st, haha, men jag lägger väl upp kanske 5-10 st, beroende på vad jag hittar och vilka som är fina osv.

När dom kom hem så lagade vi mat, en thaigryta, jättegott var det :) Sen var jag och pappa tvugna att sätta oss i bilen och åka mot pendeltåget som jag skulle hinna med. När jag satte mig på tåget så tog jag upp boken och började läsa, tre stationer senare hade jag redan lagt ner den igen om hunnit somna. Vaknade upp när jag var två stationer ifrån där jag skulle av
;) Så jag sov i typ 30 minuter.

Messade Jonas och frågade om han ville hämta mig, men han skrev att han var för trött för det. Nu när jag kom hem så ser jag honom ligga i sängen och sova, haha, sötnöt! Snarkar gör han också ;)

Bilderna kommer i nästa inlägg! ♥


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0