Fredag

2008-12-12  11:01:58  Allmänt  Kommentarer (0)
Hej bloggen!

Idag vaknade jag vid halv 10 av att Jonas ringde mig, han sa att han redan hade slutat och att han var påväg hem. Sen låg jag och pratade med honom ett tag, tills både hans och mitt batteri på mobilen var nära på att dö.

Just nu ligger jag i sängen och pratar med Natalie på msn, vi planerar lite inför kvällen. Jag kommer börja med att sminka mig lite här hemma, sen måste jag vänta in Jonas mamma (hon kommer hem vid 6), ska låna hennes busskort. Sen ska jag försöka röra mig mot Angela där jag ska byta om och fortsätta att sminka mig. Sen vid 9 eller så fort vi är klara så ska vi gå till Becca där vi träffar gamla klassen ;) Ser fram emot det!

Skriver mer sen ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0