Igår

2008-12-06  13:26:28  Allmänt  Kommentarer (0)
Godmorgon bloggen!

Jag orkar tyvärr inte skriva så mycket om gårdagen, men lite kan jag väl dela med mig ;) Vi skulle som sagt ha filmkväll med några utav Jonas kompisar. Först var vi 4 personer, vi spelade guitar hero från typ 6 till typ 9-10, haha. Sen kom det 6 personer till, då skulle vi försöka välja en film. Men eftersom att vi inte kunde komma överens så tog vi bara nån. Nu minns jag inte vad den hette men en skräck var det iaf, inte så jättebra men den var okej. Sen såg vi en till, minns inte vad den hette heller, haha, men det var en komedi :) Sen drog 3 st hem, då satte sig killarna och spelade nåt spel. Jag var den enda tjejen som var vaken tillslut, de andra hade somnat medans killarna spelade, haha. Efter ett tag så var jag skittrött och klockan var tidigt på morgonen. Sen skulle resten sova, men då frågade jag Jonas om vi kunde åka hem och sova istället, jag hade skitont i magen, så vi åkte hem. Vi kom hem vid halv 7, satte på ett avsnitt av Family Guy, men vi somnade såklart till det.

Vaknade för ca 50 minuter sen. Insåg att datorn hade legat på min mage hela natten så jag hade typ lite ont där den hade stått, haha. Idag ska jag nog bara vara hemma och ta det lugnt och plugga, faktiskt, haha. Aja, jag orkar inte skriva mer, är sååå trött ;)

Men ha en bra lördag allihopa ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0