19.30

2008-12-09  19:30:06  Allmänt  Kommentarer (0)
Efter att jag hade sett på gossip girl så satte jag på ett avsnitt av family guy. Och efter det så läste jag ett kapitel ur Flyga drake (boken som vi läser i skolan).. Efter det så somnade jag. Sov väl bara i nån timme typ, sen kom Jonas hem. Han fixade mat till mig och julmust :)

Nu sitter jag och lyssnar på musik och pratar med folk på msn. Ska snart läsa lite till ur boken, för det behövs verkligen. Kommer annars inte hinna läsa ut den tills på måndag..

Har en tråkig nyhet... tyvärr så tror jag att ögoninflammationen är tillbaka :( Idag har mitt öga varit helt rött, svullet och det har kliat galet mycket. Det blev bättre efter ett tag när jag var i skolan, men när jag kom hem så blev det mycket värre. Så nu sitter jag här och känner verkligen att ena ögat är svullet, skitjobbigt är det. Jonas frågade mig när han kom hem om jag hade gråtit, men det hade jag ju då inte :P

Asså jag orkar verkligen inte ha det igen. Jag hade ju det för bara nån månad sen ? Aja, om det blir värre så får jag hämta ut dendär salvan på apoteket. Fick ju ett recept sist, men dagen efter att jag hade fått receptet så blev det bra igen, så jag slapp hämta ut salvan. Men bra det, för då kanske jag får användning för den denhär gången istället, jippi...not.

Hörs imorgon ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0