natti natti

2008-12-08  09:37:00  Allmänt  Kommentarer (0)
Nu är klockan strax över två och det är dags för att försöka sova, ska upp om ca 4 timmar. Ikväll har jag pluggat och pluggat, nu är jag äntligen klar. När det kommer uppgifter som man ska göra på lektionen men inte hinner det så måste man ju ta hem, det är där det svåra kommer in. Jag har ingen att fråga om hjälp här hemma, för det är oftast eleverna och läraren som kan svaren på hur man ska göra exakt osv. Men som tur var sa min älskling ett par meningar och jag kom igång direkt ;)

Äääälskar Jonas! ♥

ps. det var fel på blogg.se igårkväll när jag skulle publicera dethär inlägget, så nu kom det fram tydligen ;)

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0