Äntligen fredag

2008-11-14  15:57:50  Allmänt  Kommentarer (0)

Tjosan!

Måste bara säga att gårkvällen blev otroligt lyckad :) Efter maten och Yatsyn så sjöng vi Singstar, det var skitkul. Vi skrattade så mycket att vi grät, tack syster för en rolig kväll!
:)

Idag vaknade jag iallafall av mig själv strax innan 10. (ingen jävla klocka som ringde och störde mig i min skönhetssömn, haha). Gick upp, gjorde frukost, tvättade håret, klädde på mig och sen gick jag till bussen vid 11. Började kl 12, hade arbetsmiljö och säkerhet med Lennis, gjorde absolut INGENTING på lektionen. Jag och Therese satt och läste dagens tidningar bara ;) Fick sluta en timme tidigare också
:)

Så nu är jag hemma hos Jonas. Vet inte vad vi ska göra i helgen, men har ingen lust att planera nåt denhär helgen ändå så... Aja, nu ska jag se ett avsnitt av Family Guy :) Bye bye ♥


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0