Godmorgon

2008-11-28  09:59:41  Allmänt  Kommentarer (0)

Igårkväll gick jag och la mig vid halv 1, men somnade inte förän kanske 1 eller nåt. Klockan 2 vaknade jag av mig själv, jag skrek och grät, jag flög upp ur sängen, satte mig upp och storbölade. Min dröm... den kändes så jävla verklig. Var rädd för att somna om igen så jag satte på tv:n och somnade sedan till den.

Jag vaknade iallafall för en stund sen, 9.30. Jag gick upp och duschade och nu sitter jag här. Vet inte om jag ska sminka mig eller inte.. haha. Ska gå om ca en halvtimme. Dagens klädsel blir nog mina sköna UGGs från dinsko, jeans från Gina och en tjocktröja från Cubus. Självklart ska jag ha mina tjocka sköna strumpor som jag fick av Nina för ett tag sen, hihi 
;)

Måste fixa mig nu, skriver sen :) ♥


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0