..

2008-09-04  17:16:04  Allmänt  Kommentarer (0)

Kom hem för inte så länge sen, såååå jävla skönt, är extra trött idag av någon konstig anledning.
Idag var vi inne i storköket och gjorde landgångar (smörgåsar), jättegott var det :) blev mätt efter att vi åt upp dom, så jag tog ingen lunch i skolan, är skithungrig nu :(

Helt plötsligt började min bror skriva till mig på msn nyss, vi som inte har så bra kontakt. Han frågade hur det var med mig och sånt, sen startade han värsta konversationen, så nu är vi inne i värsta allvarliga pratet här, kul och höra faktiskt, iallafall till en början.. xD men han mår tydligen inge bra, måste försöka hjälpa honom känner jag :( <3

Jaja, nu ska jag vara social mot honom! <3

bye bye!


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0