Inga bilder nu heller...

2009-08-16  21:56:31  Allmänt  Kommentarer (0)
Tjoho! Jag och Jonas somnade i soffan efter middagen. Jag vaknade efter 2 timmars sömn men Jonas ligger fortfarande och sover. Ska nog låta honom sova, han ska tydligen åka hem tidigt imorgon bitti.

Idag har jag bara tagit det lugnt, umgåtts med Jonas och tagit bort lite ved från baksidan av huset. Alltså inget speciellt egentligen. Boring!

Jonas kom ju hit igår med min mobilsladd, idag försökte jag överföra dom till datorn, men det gick inte. Skitjobbigt ju! Har ju väntat på att få lägga upp en massa bilder från i sommar, men icke. Det får nog bli av när jag kommer hem till Bro igen. Suck.

Nu ska jag städa undan lite, gå ut med Mio och sen gå ner och se på tv en stund. Sen ska jag väl gå och lägga mig. Hörs imorgon ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0