Fredag

2009-12-25  13:54:36  Allmänt  Kommentarer (0)
Hej bloggen!

Idag blir det en lugn dag, för imorgon ska jag och syster åka till farsta (tidigt!) och shoppa lite! Det är ju imorgon mellandagsrean börjar, då måste man vara snabb.

Tog lite bilder igår så här får ni se dom;


Min underbart söta katt :)

Vi hade en minigran iår, och det dög gott och väl :)

Syster!

Jag och syster

Mys!

MAT!

Och nu till juklapparna;



Av Jonas mamma fick jag: Ett dubbel-puder, ett mineral-puder, mascara, eyeliner och ett nagellack.

Av Jonas fick jag: toffsar och örhängen.

Av mamma och hennes sambo fick jag: ett halsband, örhängen, en parfym, presentkort och pengar. Och av mormor fick jag pengar. Och av Jonas pappa fick jag pengar, och av Jonas styvpappa fick jag och Jonas biobiljetter. Har inte träffat min pappa än, men han ringde och sa att han hade ett paket till mig, sen så ska vi förhoppningsvis gå på bio och äta ute imorgon. Han, jag och mina två äldre syskon :) Sen vet jag inte om pappas sambo ska med, men det hoppas jag! ! ♥

Och detta köpte jag idag, behövde verkligen det!

Hårspray och hårspännen!

Nu ska jag läsa lite bloggar, kolla runt lite på internet och så. Hörs senare :) ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0